vrijdag 18 september 2009

Sport!

Ik zit nu dus in het hockeyteam. Ik ben al 2 keer naar de training gegaan maar 2 maal was er geen training omdat de velden bezet waren. Ik heb wel al een beetje geleerd hoe je tegen het balletje moet slaan ( wat echt wel moeilijker is dan het lijkt), maar ik krijg profesionele hulp want twee meisjes van het team spelen in de nationale selectie!! De twee keer dat ik naar de training ging ben ik ook bijna tweemaal terug naar huis vetrokken. Ze hadden mij namelijk verteld dat het training was om 3u30, dus stond Lies daar mooi om 3u30. Maar ik had het kunnen weten, de eersten kwamen rustig toe om 3u45.... Wedstrijden zal ik waarschijnlijk niet meer kunnen meespelen maar dat vind ik niet zo erg, het is leuk om iets nieuws te leren en om nieuwe mensen te leren ( of gewoon beter te leren) kennen.

Ik heb deze week ook al twee baskettrainingen meegedaan. Er trainen telkens twee teams samen, de meisjes (jonger dan mij) en de Dames. Beiden teams maar vooral de Dames zijn echt wel heeel goed! De eerste training ging redelijk goed, al liep ik soms een beetje verloren omdat ik geen idee had wat de oefening inhield, tot ze op het einde spurtjes moesten trekken.... ik ging dood! De tweede training volgde direct de dag erna, nog stijf van de eerste training ging ik toch met volle moed naar deze training. De meisjes hadden me verteld dat de eerste 40 minuten uithouding waren dus ik hield men adem al in. Maar het bleek fitness te zijn, terwijl ik op de toestellen bezig was vond ik het fijn men spieren te voelen werken... de dag erna vond ik het precies al wat minder leuk. Vandaag dus leek ik wel een robot, ik doe 10 minuten langer om van de trap te komen en moet zien dat ik niet te hard lach of ik verga van de pijn ( wat vandaag enorm moeilijk leek want mijn klas was in een rare bui)...
Vandaag was het ook training maar die sla ik toch maar even over ( het zou ik ook niet echt gezond zijn voor mijn lichaam als ik het na 3-4 maanden van geen sport zo zou uitputten).
Dinsdagavond ben ik met Roberto, Jime, Agus en Juampi naar een match van het eerste team van Malvin gaan kijken. Malvin is een grote club waar ik nu dus ook lid van ben en waar mijn familie enorme fan van is. Het was echt fijn om deze match te zien, alhoewel ze altijd achter stonden en uiteindelijk met een paar puntjes verloren hebben hing er een fantastische sfeer, met geroep, muziek en gezang


Voor de rest heb ik nu een weekje vakantie en dus de tijd om helemaal terug op krachten te komen.

Stuur die mailtjes maar en laat hier maar reacties he mensen, het is fijn om wat van het thuisfront te horen!!






En als laatste zou ik graag nog mijn liefste mama een gelukkige verjaardag voor morgen wensen, Feliz Cumple

Geen opmerkingen:

Een reactie posten