donderdag 24 september 2009

Sleepovers

IK heb nu dus een weekje vakantie. Vrijdagavond ging ik samen met Belu naar Lula om een filmpje te zien en pizza te eten. Het was echt heel gezellig EN lekker, Lula wil namelijk kok worden en zowel de pizza's als het dessert waren héél lekker. We zagen de film The Lecturer, of toch de helft van de film. Blijkbaar waren we allemaal heel moe. Ik moest mezelf echt tegenhouden om niet in slaap te vallen, uiteindelijk viel ik toch in slaap. Plots hoorde ik geroezemoes en maakte Belu me wakker om te zeggen dat ook zij en Lula in slaap waren gevallen en we dus beter konden gaan slapen en de film de volgende dag verderkijken. Dit is ook niet gebeurt omdat het kleine broertje (1 jaar) van Lula ons s 'ochtends bezighield :).

Maandag begon al met een zeer rustig dagje, al heb ik voor de kindjes wentelteefjes gemaakt..... en ze vonden ze lekker =D! Iemand andere gemakkelijke kook-ideetjes??

Dinsdag dan was het niet meer gewoon rustig maar was het gewoonweg LUI! Normaal moest ik 's avonds naar de training, maar die heb ik gewoonweg overgeslagen ;)! We zijn wel met het gezin naar een match van de eerste ploeg gaan kijken en deze keer hebben ze wel gewonnen, ik hou zo van de sfeer daar :)!

Woensdag ochtend (veel te vroeg volgens mij aangezien we pas heel laat terugwaren van de match en we dan nog moesten eten) ben ik met Jime naar de streetmarket gegaan. Ik had er al veel van gehoord en veel meisjes zeiden me dat ze daar graag naartoe gaan en vaak daar hun kleren kopen, en inderdaad ze hebben er heel leuke spullen. In de namiddag zat ik braaf men Spaanse ww nog wat te leren toen ik een sms van Belu kreeg om te vragen of ik met de girlies mee naar de Rambla wou gaan en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Het was fijn maar ijskoud! Na de baskettraining ging ik naar Flo haar huis omdat we daar met wat meisjes hadden afgesproken om hamburgers te eten. Ook dit was weer heel gezellig en grappig. Wel werd het laat, 3 uur en toen bleek dat we met 3 in een twijfelaar moesten slapen, het was dus een hell of a night!!!


Zoals je kan zien dus een rustige vakantie, al ben ik op dit moment wel moe ;)! En moet ik straks nog gaan trainen.... Tis te hopen dat ik het overleef (want ik heb een hele grote blaar op men voet :s )


Ciao,
Besos

2 opmerkingen:

  1. nog iets gemakkelijk om te maken is pudding ;-)

    En zalig dat je zoveel te doen hebt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh Lies, wat een leuk leventje heb je daar toch!

    Browniecake is heel handig (eigenlijk het enige wat ik kan maken, haha :D)!

    En zeg eens, hoe slaap JIJ in godsnaam met 3 (!) in een twijfelaar (!) :D?

    x <3

    BeantwoordenVerwijderen