woensdag 26 augustus 2009

weekend

Zaterdag nam de familie me meen naar Montevideo (downtown). We reden door de haven van Montevideo naar een soort oorlogsmuseum, maar wat vooral speciaal was aan dat museum was dat het op een berg stond! Wat een uitzicht, prachtig! Daarna reden we door naar de Mercado del Puerto, een gebouw waar allemaal kleine restaurantjes zijn waar je vlees, vlees en vlees kunt eten.










Zondagavond zijn we naar de Rambla gegaan, dit is zo mooi. Al die mensen die daar op de 'dijk' zitten met hun maté tijdens de zonsondergang!!
Maandag was een zeer sportieve dag, ik heb samen met Juampi en Fedé gebasket, gevoetbalt en getennist....
Dinsdag zijn we naar een basketmatch van Dames gaan kijken (als ik zou gaan basketten in deze club zou het in dit team worden). Omdat er in Montevideo zo weinig meisjesploegen zijn spelen ze regelmatig tegen jongensteams. Ze zijn echt wel goed, die dames. Ik zal een van de dagen misschien eens een training bijwonen en dan zien we wel wat ik zal doen. De club is heel groot en je kan er enorm veel sporten beoefenen. Misschien ga ik wel gewoon fitnessen...

Zoals je ziet was het dus een zeer rustig weekend...

1 opmerking: