zondag 7 februari 2010

Meer januari

Wat heb ik in Januari nog zoal gedaan:

- Ik ben met men zussen eens een ander shoppingcenter gaan verkennen
- Ik ben twee keer met Roberto en Juampi gaan lopen/snelwandelen op de Rambla
- We zijn natuurlijk nog eens naar de markt gegaan (waar ik een nieuwe bikini gekocht heb)
- Ik ben twee keer met de jongeren van ACJ naar het strand gegaan, we hebben ook een watergevecht          gehouden, zijn op uitstap naar een andere ACJ gegaan en we hebben een slaappartijtje gehouden in de gebouwen van ACJ (maar zonder te slapen natuurlijk).
- Ik heb de familie getrakteerd en we zijn met zen allen lekker gaan eten.
- Ik heb men grootouders verrast door naar hen te bellen (ze konden echt niet geloven dat ik vanuit Uruguay belde)
- Met heel de familie naar basketwedtrijden gaan kijken van Malvin
- Veel aan het zwembad gelegen
- Nog een keer een asado gaan eten in Las Toscas
- en me vooral niet verveeld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten